vinter, på riktigt?

Det har visst snöat i natt, och det ligger kvar. Kanske inte så mycket att hurra för, men barnen är glada. Kan ni förstå att de har tagit fram pulkorna?
Min åsikt är att det kanske är lite för lite snö för det. Men nu ska jag inte vara en pessimist, utan njuta av det fina vädret och den lilla snö som faktiskt ligger kvar.


Ska alldels snart ut och gå en promenad, måste bara ha ork att byta kläder på mig själv och min guldklimp. (Han väger nästan som guld skulle jag vilja påstå.)
Han är riktigt envis, han envisas med att stå upp med hjälp av saker. Vilket oftast slutar i gråt. Men, varje framsteg är roligt...!


Kommentarer
Postat av: madde

vilken bild?

2008-11-22 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback