dagens.

Har börjat träna med pappa, gym dessutom. Kan ni tänka er?
Var där i en och en halv timma igår. Blev mest armar, lite mage. Kanske det jag behöver mest.
Ska försöka ta mig iväg på mer gruppträningar framöver, min kropp behöver det. Julen är påväg med alla dess matfrästelser.

Lunch blir det med Biger (Ante´s farbror från Kalix) och Ante nere i centrum. Lyxa till det lite nu när vi har finbesök från norra delen av landet.
I eftermiddag åker jag sedan med pappa till Linköping. Ska springa igenom IKEA och inhandla lite barnsäkerthets grejer. Sedan ska jag möta upp pappa på sjukhuset, träffa hans sjukgymnast så hon får visa mig lite hur man kan böja och bända med hans armar och axlar för att kanske kunna få dem lite mer mjuka.

ja, det var dagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback