en vanlig dag.

Fått en hel del gjort den här morgonen. Städat köket, dammsugit hela lägenheten, och nu förberede jag min lunch. Ska alldeles straxt bege mig ut i det fina vädret. Solen lyser från en blå himmel. Kan det bli bättre? I morgon ska jag jobba, och på lördag. Bra pengar, tur att man har helt underbara föräldrar som kan vara barnvakt.

Funderar på om jag skulle åka in till Ica Maxi en sväng och kolla om jag kan hitta några lite varmare byxor åt våran lilla parvel. Dels börjar de flesta han har bli för små, och så är de inte så varma. Börjar bli riktigt kyligt ute, men ibland kan det vara skönt att slippa ta på han hela "michelin" dressen. Han kan verkligen inte röra sig i den, ser för himla roligt ut. =)

Just nu försöker han flytta köksväggen med sina ben, han blir arg när det inte riktigt går som han vill.. hihi

Hej hej...


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Hej hopp! Kul att ni kom förbi idag =) Gjorde min trista dag mycke bättre =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback