Nöjd.

Blev som sagt lite fina inköp i lördags, här kommer några saker som jag hittade och är super nöjd med!
Tyvärr har min kamera bestämt sig för att inte göra som jag vill, så alla bilder är inte så bra. (kan även vara mina bristande kunskaper i fototeknik som är problemet.)


En svart och vit staty med en kvinna och en man.  Fastnade för den direkt... (Måste tillägga att jag köpte den fina vasen brevid för 15 kr på en secondhand butik, älskar när man får fynda.)


Den röda lampskärmen köptes. En tanke är att vardagsrummet ska gå i rött.


Tavlan till vänster blev ett sista inköp, hade tänkt ha den i hallen. Men Ante övertalade mig faktiskt till att inte ha den där. Det här blev faktiskt mycket bättre, var inte alls nöjd med tavlorna vi hade där innan. Tavlan till vänster har Ante´s duktiga lillasyster Fanny ritat, hon är superduktig!


Nya ramar till "Joar väggen". Ska ordna själva fotona senare och få en helsvart bakgrund, men ville ha upp dem direkt.


De som känner mig vet att jag älskar grönt, och ugglor är ju faktiskt fina. Så kunde inte låta bli. Kökshanddukar med matchande grytlappar. Två stora bruna krukor, en lite mindre svart vas. En sminkväska för längre resor. Julprydnader, och svarta underlägg till matbordet...


Blåa kläder åt Joar.


En fin blus år mig, blev förälskad direkt.


Hemsk bild, men underbar topp, redan hunnit använda och tvätta om =)


Vackert miniatyr "kakfat".

Kommentarer
Postat av: ylva

tack jennie! tids nog kommer jag inse att det är dags att ta det lugnt, fast jag anar att dagarna med joar är allt utom lugna.. börjar inte han bli vild och busig? :D



ps. snyggt kakfat!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback