fastställt!

Jag ÄR världens bästa flickvän. Jag ger faktiskt mig själv den titeln, åtminstonde för natten. För om ni tittar på klockslaget detta inlägg publicerades, så inser ni att det är jag, med tanke på vad jag nyss gjort.

Jo, jag har precis blivit klar med Ante´s lunch till morgondagen...
Fetaost fyllda biffar, med kikärtsröra och tomat och gurksalllad.

Om inte det kvalificerar till titeln, så vet jag inte vad som gör det.
Man kan ju inte annat än avguda mig!

Gonatt!
(Blir nog lite över till mig själv ;-))


Kommentarer
Postat av: ylva

gott!!

Postat av: madde

du skämmer bort honom..hahaa

jaha den är bara tagen från internet ;P

2008-11-24 @ 09:33:20
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback