dålig dag.

Blir aldrig nöjd..
Redan less på det här utseendet. Får ändra när jag orkar.

Dagen då, ja, lite less. Irriterad kanske mer rätt ord.
Joar mår bra åtminstonde.

Ska försöka uppdatera garderoben med ett par byxor. Är så off, jävla skit mode. Varför kan jag inte bara hitta de perfekta byxorna? Varför kan jag inte bara hålla mig till träningen?

Första advent nästa helg. Jag skulle ner i förrådet och kolla över mina julsaker, men det blev aldrig av. Jag är nog problemet, jag är för disträ.
Nya tag i morgon alltså, lovar att försöka.
Jobbar med sötsugen också, någon som har tips och idéer så är dem välkomna. Kanske klubbas medvetslös och får sova bort 2 veckor? Kanske lite väl drastiskt.

Sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback