besök.

Blev lite ändringar, satt och pillade lite igår när mina två hade somnat. Är inte riktigt klar, men den där rosa färgen är nu borta.

Startade dagen med att skjutsa Ante till jobbet, han ska gå på kurs idag. Frågade faktiskt vad det handlade om, men eftersom jag inte minns vad det var, så antar jag att det var ganska ointressant. Åtminstonde för mig. =)

Joar är en solstrole än så länge. Vi ska städa lite innan Sandra och Alice kommer på besök. Joar är riktigt duktig på det där med att dammsuga. När jag drar förbi med dammsugare hänger han sig fast i slangen, sen hjälper han till. Man får verkligen bända loss han.

Just nu har hon kommit på att en lokaflaska är många gånger roligare än leksaker han har. Det låter hur roligt som helst när man slår den i golvet. Hoppas inte några grannar sover än...

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback