underbara dag.

För att vara i början av maj är vi mer än nöjda med vädret. Kortbyxorna har kommit fram. Likaså ångesten över bikinisesäsongen... Har några bebiskilon kvar som jag gärna skulle vilja trolla bort. Tyvärr är det väl inte annat än att röra på sig. Men det ska nog reda ut sig till slut..

Önskar att jag hade kameran med mig i dag, så jag kunde dokumentera det underbara som händer i naturen. Snart är nog allt grönt. Redan så börjar man känna av energin som liksom legat och vilat under vinterhalvåret. Ser fram emot sommaren... Eftersom Ante precis börjat jobba så blir det ju ingen längre semester för hans del, men med dopet uppe i Kalix, så ska vi se om vi ändå hinner besöka Jokkmokk en sväng. Har inte varit där på flera år.

Vi väntar just nu på en annan bebis som borde anlända inom de närmsta veckorna. Joar ska ju få ännu en kusin. Borde ju bli en liten tjeja, alla andra man känner har ju fått små killar. Måste ju finnas några av det andra könet åt dem ;-P
Vi längtar hur som helst efter lillkusin! =)


Kommentarer
Postat av: Liv

Jag kan inte riktigt förstå hur ni du och Andreas och Emma och Michael lyckats pricka in så att Kicki får bli både farmor och mormor i princip inom en måndas intervall! Var det planerat på något sett? Man undrar ju... hihi.. Roligt är det i alla fall att som kusin till både Andreas och Emma.



Blir själv lite sugen på ett litet underverk. Men tills vidare får jag åtminstone glädjas åt er och snart Emma likaså hoppas jag..



Hoppas allt går bra för er för övrigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback