Vårpromenad runt Gron.

Vårpromenaden ut till mor och far igår var helt underbar, förutom skoskavet på hälen, men vad tusan, jag är ju van =)
Tog ett par underbara vårbilder, tyvärr inte med den bästa kvaliten, mobilkamera som vanligt =)

Bild ut över ängarna vid risinge.

mer risinge bilder.

Våran underbara Tova Lova!

Risinge kyrka

Har alltid varit förtjust i kyrkor, inte på det andliga planet kanske, men hur vackra är de inte egentligen? Min mamma var lite orolig för att jag skulle bli präst eller nåt liknande när jag var liten. Alltid när vi åkte förbi en kyrka så ropade jag alltid nåt i stil med; titta mamma, kyrka! Var väl redan då imponerad av dem. ;-P Men än finns inga planer på att ge mig hän åt de kyrkliga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback