10 maj.

Igår hann vi med en hel del. Planterade om lite ute på uteplatsen, har fått ohyra på mina fiiina blommor. Själv har jag ju inte så gröna fingrar, så min mor var tvungen att upplysa mig om det. Själv tyckte jag bara att de såg lite hängiga ut.



Mamsen hade även med sig deras trimmer, så nu har vi fått lite med välvårdad "gräsmatta". Vill egentligen inte kalla det för det, för halva ytan är bara jordmark.

             

Tyvärr så har jag bara en bild på min mor när hon utför det tunga arbetet, även om det var jaaaaag, som utförde det mesta, humm...



Senare på kvällen kom syster med hennes två killar på besök, grillade och åt en kalas god paj som hon fixat. Tyvärr finns inga bilder på den. Men en söt bild på våra två underverk lyckades jag ta. Tro det eller ej, dem var riktigt snälla båda två under hela kvällen. Joar hade en riktigt vaken dag igår, han var i stort sätt vaken från 11 tiden på förmiddagen fram till 20 tiden på kvällen. Så inatt har jag bara varit uppe en gång och matat honom. Ganska skönt faktiskt...


Kommentarer
Postat av: sis

hahaa snygga träpjucks mammsen har ;)

2008-05-13 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback