dagen efter.

Nu i efterhand så kan jag konstatera att jag är glad att vi inte for iväg och träffade vänner igår kväll, utan nöjde oss med min mor och fars sällskap. Igår hade vi en riktig liten gnällunge. Hur mycket kan en fyra veckors bebis egentligen äta? =) Tillväxtperiod måhända?
Hann inte vara speciellt social, hade det mest mysigt med bebis. Men hade inga större förväntningar av kvällen, det gick så bra att titta på tv och bära runt på lillen.

Idag är vädret ingen höjdare, såg på nyheterna att det är i Norrland man ska vara just nu. Tydligen är det där uppe som solen gömmer sig. Men vad göra, annat än mysa i sina sunkigaste kläder? Passar även på att tvätta lite.. Kanske skulle ta och sätta upp någta tavlor på väggarna. Eller inte... =)

Njuter av tystnaden, lugnet. Var ute med hunden en sväng, och hela området är precis stilla... Är glad att jag är en av de som inte ligger nerbäddad under täcket med århundadets huvudvärk. Tror min älskade inte är lika glad, han är en av dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback