yr.

Vad hände i morse egentligen?
Vaknade, men sedan gick någonting fel. Glömde helt bort att både borsta håret och sminka mig, men värst av allt var att jag upptäckte det inte fören jag redan var nere på finspång och provade en fin klänning i provhytten.  Hemskt, ville inte gå där ifrån... men vad gör man? Hoppas att man inte springer på någon man känner.
Tur att Joar varit den snällaste killen som finns i dag. Pappa Ante är iväg med jobbet nu ikväll, han visste inte mer om vad de ska göra än att det ska drickas lite öl =) Vi får väl se i hur han mår när han kommer hem! Själv ska jag passa på att plocka runt lite här hemma. Kanske få upp böcker ur de sista två ouppackade lådorna.

Måste skärpa till mig med vad jag gör av mitt hår, är inte alls nöjd med hur det ser ut nu. Min frisör ville inte klippa det som hon brukar för att hon var rädd att jag skulle tappa hår i samband med att Joar kom. Men nu ser det för jävligt ut igen. Är lite sugen på att klippa av det, men vet inte om jag ska göra det nu. Kan vara skönt att kunna sätta upp det, småbarns perioden. Vad tycker ni? (Ni får vara anonyma, haha) Vilka är ni föresten, som läser? Ni är ju fler än de som brukar kommentera =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback