veckan.

Oj, tiden sprang visst iväg utan att jag hann med. Haft en toppen vecka! Antes mamma Kicki och hans syster Fanny har varit här i en vecka, åkter norrut i förmiddags. Har hunnit med shopping, kolmården, mys med bebis, glassätande, factory outlet vingåker och sist men inte minst midsommarfirande! =)

Kolmården besökte vi på midsommardagen. Vädret var faktiskt nästan perfekt för ett besök i parken, en liten regnskur, det var allt. Djuren var riktigt pigga.. fick se riktigt många. Speciellt inne i safarieparken. Tyvärr tog batterierna i min kamera slut långt innan det...
Ante blev bundis med en gris på barnens lantgård.. haha

       
Fanny hittade en liten söt krabat som mer än gärna ville bli klappad, speciellt om den fick mat =)

Joar hade inte så mycket val annat än att bara hänga med...


Några andra som också hade det slappt var tigrarna i tiger world.


Dagarna har verkligen varit härliga, men nu är jag helt slut! Men i morgon blir det en kväll med Theres i Norpan när Ante och Johan ska på bio. Även om det sägs att man kan ta med sig sina barn överallt så måste jag faktiskt säga att bio, dit tar man inte med sig barn som inte kan sitta stilla, eller vara tysta =) Om det nu inte skulle vara en barnfilm. Så vi tänkte avnjuta kvällen på halvars om vädret tillåter... =)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback