blaj.

Kopierade det här från lillasysters blogg =)

Fullt namn: Jennie Eva Marie Fredriksson
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej, men har en som jag vill ha.

Du samlar på: Egentligen inget, men boksamlingen börjar bli stor.

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 8-10 på morgonen.
Vad ska du göra ikväll: Laga mat och sova, ska faktiskt jobba i morgon.

Vad är du allergisk mot: Nickel, när det finns i örhängen speciellt.

Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händerna: Ja
Favoritserie: Har faktiskt fastnat för Cashmere Mafia, annars ser jag det mesta när tv:n är på.

Håkan Hellström eller The Ark: Beror på tillfället.
Salt eller socker: Salt. men socker går ner också tyvärr.Gillar du ketchup:Ja
Är du glad nu: Kan man väl kalla det.
Var du glad igår: Säkert...

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, det gör jag.
Vad dansar du till: Musik som är bra.
Stockholm är: inget i min smak, alldeles för ytligt.

Göteborg är: Bättre än Stockholm åtminstonde.
Kan du sjunga: Sjunga kan jag, men kvaliten kan väl ha varit bättre.
Mer värt än guld: Mina två killar.
Spaghetti eller makaroner: Fjärilsmakaroner.
Ett land jag vill besöka: Australien och Nya Zeeland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback