resume.

Hade en underbart trevlig kväll i Lotorp igår.. Einar och hans tjej var ner från Jokkmokk på besök och Love och hans tjej Lisa har kommit ner från Umeå. Blev bjuden på Lillemors underbart goda mat och efter det blev det prat och kubb spelande. Själv flydde jag fältet när det blev invaderat av små "knott" eller nåt liknande. De var inte roliga alls, hittade massa små kryp i Joar´s hår. så jag sprang in och gömde mig. Såg på fotbollen, portugal-turkiet, med Chrille... haha, kan ni tänka er mig framför en fotbollsmatch? =)
Sedan blev det häng i köket, satt o pimplade min alkoholfria cider medan de andra fick smutta på det där underbart goda rödvinet =) Bara lite avis. Var roligt att träffa alla, höra vad de haft för sig och vad de har för planer framöver.. Jonas och hans bror Jakob var nere också... Roligt att höra att Jonas hittat nåt han trivs med!
Innan jag släpade med mig Andreas hem så blev det ett dopp nere vid udden... Nu är det verkligen sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback