hektiskt.

Nu var det ett tag sedan, har varit iväg på lite äventyr på sista tiden. Har inte hunnit med att uppdatera. Började med en resa upp till Kalix och Antes familj. Blev lite barndop, tack till alla som var där och delade våran dag.


Sedan blev det fortsatt slappt några dagar till i Kalix. Madde och Jensa, mamma och pappa var med oss upp. Med regn kommer mygg...ha.


Seth och Joar passade på att busa lite. Ser ut som om de redan börjat fundera på rakartyg!


Det är helt otroligt härligt ute vid stugan. Kalix har verkligen en fin skärgård.
Blev bjudna på nyrökt abborre av Ante´s farfar och farmor, Joar önskar nog att han fick smaka...
         

Lite sommarkänsla hann vi allt få... se bara...



Sedan blev det onsdag och dags för hemfärd. Tog flyget från Kalax ner till Arlanda, vidare med tåg mot Norrköping. Resan gick nästan helt smärtfritt. Tordags blev en dag att ta igen sig på, behövdes. Sedan på fredag fyllde Sandra 23, sådå var vi ute på en liten fika. Tyvärr så började det regna lagom som vi kom ut, självklart! Men det var trevligt ändå!

Igår, lördag, var det dags för Rebeccas möhippa. Tänkte berätta mer om den så fort jag lagt över alla bilder på datorn. Roligt var det iaf, så mycket kan jag avslöja nu. Men eftersom jag har en liten hemma så blev det relativt lugnt för mig. Tack för igår tjejer!
Söndagen är här och jag är lite småtrött..perfekt väder för en "bara vara" dag. Åska och spöregn. Mysigt, låg och myste med min lille skit förut. Går inte förklara hur härligt det är!

Återkommer senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback