Mycket på g.

Har ett väldigt kort närminne. Eller något liknande. Ganska simpla saker försvinner på en sekund. Medan det som jag borde hålla reda på ligger och bubblar under ytan, har det liksom på tungan, men kommer inte på vad det är jag ska komma på. Så är det någon jag lovat att höra av mig till men inte gjort det, så är det inte meningen, utan bara så att jag är lite tanksprid.

Rebecca och Mattias var här i söndags, Joar fick fina presenter... Tusen tack!


Som vanligt kommer man på att man har en kamera efter att de åkt, men tog en bild på de fina sakerna vi fick =)

Har fått ordning i hallen nu, inte mycket men precis som jag ville ha det =) Finns inte någon plats för möbler, vilket betyder att det inte var så svårt att fixa =) Bara en snäll pojkvän som borrade hål i väggen åt mig så jag kunde få upp hyllan.

älskar mina svartvita "spanska" foton =)

Nu har vi även fått ordning på uteplatsen, åtminstonde vad gäller gräsmattan. Titta så fint!
     

Nu ska jag sätta mig ner och njuta av stillheten när min lilla och min stora killar sover! Annanas på ett fat och bra på tv! Yes!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback