Möhippa!

Som sagt, i lördags var det dags för Becca´s möhippa. Rebecca fick ett brev sent på fredagskvällen som sa att hon skulle ta tåget till Norrköping på lördagsmorgonen. När hon väl anlände så fick hon den obligatoriska kronan med tyll...
Hon fick även en såklart rosa lapp med uppdrag att utföra. Hon skulle hitta och fotografera sig med olika saker med New York och "sex and the city" anknytning. Central Park, Yellow Cab, Empire State Building, shoes to die for, Mr Big osv. 
Sedan blev det lite picknick i Strömparken, självklart var det tvunget att regna, men vi överlevde det också.

              

Efter det blev det en omgång "laserdome", hur roligt som helst! Mina ben var verkligen inte van med sådan behandling, men vad gör det när man har så roligt? Det vill jag helt klart göra om! Lite extra kul var det eftersom jag fick  mest poäng av alla, yes! haha
Sedan blev det glass på en italiensk glassbar, vattenmelonsorbet och chockladglass, mumma... Sedan vidare till Emmie där man fick låna duschen och sedan blev det att blanda till drickan: Cosmopolitan! Vad annars? Blev inte så mycket för min del, har mina skäl förståss. Men roligt hade vi. Efter lite smuttande på drinkarna så gick vi till Durkslaget för att äta, blev en kycklingwok för min del, gott! Efter det blev det att vandra ner till Palace. Vakterna var rara och släppte in Becca gratis, såklart. Dansade och hade oss, roligt var det. Gav upp vid halv två, kände att jag inte var van att vara vaken så länge. haha.

          

Hur som helst så hoppas jag att Becca hade en riktigt rolig dag, för det var det som var meningen och det som är det viktiga! Tack tjejer för en riktigt rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback