vecka 28.

Har hunnit med lite i veckan, utan att direkt stressa. Orkar inte stressa.. och så är det faktiskt så, att vill man träffa mig så kan man faktiskt ta sig till mig också. Förstår inte varför jag alltid måste ta mig till alla andra. och gör jag inte det så blir det sura miner(?) Barnsligt och omoget, även om jag tycker det är trevligt och roligt att träffas, så kostar det faktiskt för mig med att åka. Det går faktiskt bussar till mig också, och det kostar lika mycket att ta den för mig som för alla andra. Folk räknar ibland visst inte samma matte som mig, konstigt...

Annars är det bra! =) Var och inhandlade lite större saker igår, hihi. Ska fixa och trixa lite i dag.

Saknar dig Ante, massor. Hoppas mina växter lever när jag kommer hem igen! =) Fast det vore ju roligt iofs, att få inhandla nya ;-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback