väntans tider.

Väntar med spänning, vad jag vet just nu så har jag inte blivit moster än. Bara den inte väntar tills efter att jag har tagit mig hem till Umeå igen. Vill ju inte missa en skrynklig o liten nykomling med bara några dagar!

Nu är biljetter bokade, åtminstonde resan ner. Har aldrig varit ute i god tid med sånt. Det fixar sig alltid, funderar på om jag skulle åka tåg hem sen.

Annars är det väldigt lugnt här, Ante är i Holmsund och studerar flitigt som vanligt. Han är snart klar med allt, han är sjukt duktig! Klar flera månader innan utsatt tid. Tycker så himla mycket om honom för allt han gör, vet att han inte är super förtjust i idén med att flytta söderut, men att han gör det för min skull, det värmer! Hoppas bara att han ska trivas!! Jag behöver min familj just nu...

Nu ska jag käka frukost, sen ska jag ta och baka lite bröd. Hittade ett recept som lät så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback