vänta.

Har börjat lite smått med flyttpackningen. Julsakerna blev lite bättre förpackade än vanligt, tänkte att det var lika bra. Men nu vet jag inte riktigt vart jag ska fortsätta. Tog stopp.
Måste inhandla lite fler flyttlådor, men känns som om jag kanske kan leta fram de vi redan har först... Ska be Ante ta ner några lådor från förådet, såna som redan är halvt packade. Men vill inte slita o släpa med dem själv, börjar få riktigt ont i magen. Hoppas bara det inte blir värre, för då vet jag inte hur jag ska kunna arbeta. Har inte de mest shyssta arbetskollegorna... vadå? gravid? aha, jaa men du kan väl bära ner den där tunga lådan? Eller vad, är du svag eller?

Ska försöka rensa ut lite skit också, man har ju en del, ganska mycket faktiskt. Frågan är hur mycket man skulle sakna, egentligen. Förmodligen ganska lite...

Annars gör jag inte mycket annat än väntar, och väntar och väntar... den närmsta månaden känns som en hel evighet. Det som känns mest irriterande är att våran nya lägenhet redan står tom! Man vill ju inget annat än att bara flytta in! Äntligen en fin lägenhet! Har valt jättefina tapeter till köket! Ska bara hitta till sovrummet också..

Har en riktigt vild liten krabat i magen, den är inte still många minuter i taget. Mamma är nästan övertygad om att det är en liten tjeja, själv är jag mer skeptisk. Kan bara konstatera att vad det än är så blir jag lika glad för det! Huvudsaken är att allt är som det ska!

NU ÄR JAG OTROLIGT SUGEN PÅ LÖSVIKTSGODIS! kämpar med det, som tur är finns inget att tillgå inom de närmsta kilometrarna, vilket innebär att det är alldeles för långt för mig att gå, speciellt på isgatorna som intagit Umeå.
Ska försöka komma ihåg att be Ante ta en bild på magen ikväll.

Nu ska jag göra pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback