borta bra.

Efter en relativt smärtfri resa landade jag nere i finspång igår eftermiddag. Har ätit gott och fått några julklappar. Resan började inte så bra, försening vid flyget, resan blev ganska exakt en timma sen, o under hela förseningen fick vi sitta inne i flygplanet, vilket inte är speciellt bekvämt. Hann precis med mitt tåg ner till norrköping, fick dock vänta med förtäring tills jag kom fram, fick springa lite diskret sista biten. Men kom precis fram när tåget rullade in, perfekt!

Fick som sagt några julklappar, presentkort på elgiganten, så nu har jag skrapat ihop till en ny mobil, äntligen! Fick även en ny hårtork, vilket verkligen behövdes, helt otroligt hur länge min gamla faktiskt fungerat! Har haft den sen jag slutade 9:an...bra grejer, men nu börjar den sjunga på sista versen.

Var förbi "utanför" nya lägenheten igår, blir nog bra. Såg inte riktigt ut som jag trot, men det blir bra! stor uteplats, måste fixas iordning, för just nu är det bara en grön plätt med bara gräs. Ska ringa hyresvärden i dag o se om jag kan bestämma en tid med honom om tapetval! ska bli riktigt kul! Verkar vara väldigt bra hyresvärdar, man verkar få göra ganska mycket om man vill! självklart med deras tillåtelse. Men efter ha bott hos bostaden i umeå så kan INGEN hyresvärd vara så mycket sämre. Snacka om dålig service. Helst ska man väl inte ha nåt på väggarna enligt dem. (Bostaden alltså) De var och fixade några hål i en vitmålad vägg i vårat nuvarande kök, de spacklade igen hålen med en helt annat vit färg, o så fick det se ut! men men, drar om två månader!!

Nu blir det nog frukost tror jag, ska se om mor och far har vaknat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback