bad.

Har nog aldrig badat så mycket i badkar som jag gjort sen jag blev gravid. Det är ett helt underbart sätt att slappna av på. Igår blev det ännu ett bad, men med lite mer myskänsla, stängde av allt annat oljud i lägenheten tände doftljus, använde en ansiktsmask och satte på lugn musik! Den bästa medicinen mot stress måste jag säga, halvslumrade i över en timma innan jag ens ville gå upp. Den i magen tycker visst om varma bad lika mycket som jag, för den höll sig riktigt lugn faktiskt, för en gång skull =) Inga små fötter som försökte sparka av mig ett par revben.
bad.


inte den bästa bilden kanske, försökte ta bild med ljuset släkt, men det blev inte bra. Ni får hålla tillgodo med ett upplyst badkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback