2008.

Så var det 2008, nytt år och nya äventyr. Shit, tiden har gått så sjukt fort. Redan inne i månad sju. Snart dags alltså.. just nu är det mest lugnet före stormen. Jobbar mest och börjar bli klumpig. Märkte för bara några dagar sedan att det började bli besvärligt, ganske snart efter att jag konstaterat det, läste jag lite om graviditetsutvecklig, och just mellan vecka 26-27 stod det att; "nu kan du börja känna dig stor och klumpig". (ha ha) Väntade mig att få läsa; "och det är BARA början!" Men så kan de ju inte skriva, så dom raderna uteblev.

Hur som helst, gårdags kvällen vara riktigt trevlig. Maria tittade förbi och käkade med oss. Sedan for vi ner till rådhusparken i centrala Umeå och tittade på kommunens påkostade nyårfyrvereri. Det var riktigt fint, avslutningen var mäktig! (kan självklart inte mäta sig med augustifestivalen i Norpan och SM i musikfyrvereri, men ändå!) Blev inte så mycket mer action än så, somnade runt två tiden mätta och belåtna.

(Mina tankar går till dig min vän, ni finns ständigt i mina tankar. Hoppas att 2008 kan bli en nystart och föra med sig lycka!)

Kommentarer
Postat av: Lina S

Love!!

2008-01-07 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback