Kalix.

Helgen har avnjutits i norra delar av landet, närmare bestämt Kalix. Antes familj på pappas sida bor där, och vi ville hinna umgås med dem lite innan vi flyttar söder ut. Har hunnit med att njuta av lite vinter, god mat och bastubadande. Skönt skönt, men konstigt nog så blir man ganska slut av att vara social.

Antes farmor är så gullig, har fått två uppsättningar bebiskläder, (fick själva välja) + två pyamas. Hur gulliga som helst, och är oerhört tacksam! Inte nog med det så fick vi kudde och täcke till spjälsängen, till det fick vi även lakan och påslakan.
På vägen upp stannade vi till hos Carro i Luleå, hon har en riktigt fin lägenhet, liten men mysig. Träffade pojkvännen för första gången också, han verkade väldigt trevlig! =) På hemvägen blev det ett stopp i Skellefteå också, lär dröja ett ta innan vi kan komma på besök igen. Emma lyckas alltid få det så himla fin hemma hos dem =)

Blir mer och mer verkligt för varje spark att man faktiskt har ett liv där inne, har åtminstode en fot som sticker ut nästan konstant på min högersida (från mitt perspektiv sett =). Börjar faktiskt blir lite små öm, har nog ett invertes blåmärke!

Syster yster och hennes killes bebis har redan hunnit bli en månad gammal. Helt otroligt, han verkar växa och frodas. Fick ett smakprov på röstresurserna igår när jag pratade med min mamma. Jepp, helt klart så vet han hur de fungerar =)

Nu ska vi njuta en en riktigt god farmorslagad köttfärslimpa, de ni, inte mycket som slår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback