än vill vi inte höra barngråt.

Sovit illa i natt, jobbet tog verkligen på mina krafter igår. Var hos barnmorskan i morse, och nu har hon övertalat mig till att sjukskriva mig sista veckan. Har haft ont från korsryggen och runt sedan igår, hon verkade faktiskt orolig att om jag inte tar det lugnare så kan värkarna sätta igång. Nog för att jag vill se den lilla nu, men vill verkligen inte ett den ska komma än, allt ska bakas klart först.
Så nu sitter man här... exakt två veckor tills flyttdatum... tur det, har verkligen tid att packa. Kan ta det väldigt lugnt... tycker inte om "för" lugnt...

Ska lägga mig på soffan och mysa lite med Tova nu, hon längtar visst efter lite kärlek =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback