Mitt 2004.

Jag satt och mindes igår kväll. Allt möjligt kom tillbaka, senaste årens äventyr. Så vad gjorde jag? Jo, jag satte mig ner och kollade igenom lite bilder. Tyvärr har man inte bilder på allt man hittat på. Men lite av det bästa hittade jag igen, och tänkte del med er.
Börjar med 2004.

Tog studenten den våren, ett år senare än planerat, men vad gör det. Blev en resa till Kanarieöarna med Ella och Sandra
Tidigare på året var jag upp till Jokkmokk för första gången, det var vintermarknaden.
Sedan kom sommaren, tyävrr har jag inga bilder från min student i datorn, bara vanliga i album. Efter studenten blev det sommar, for mot Jokkmokk igen. Den gången blev det med bil, jag Lina, Love, Jonas och hans pappa. Skulle till Skaite, bilden är från resan dit.
I Augusti blev det en resa över till Gotland, härliga sommarbilder från hemresan. Havet mellan fastland och Gotland låg spegelblankt.
Hösten kom, och jag har hittat bilder från våran kräftskiva för 3+1. Min kära Ella var höggravid med Celine, blev mysigt, och gott.

Hann med mer, men man glömmer så fort. Utan bilderna hade jag nog inte kunnat svara på vilket år jag gjorde vad. Tyvärr... Detta var mitt 2004, de jag har på bild.

Kanarieöarna med de två brudarna, vi är röda som få. (tror inte någon av er tar illa upp)


Fruktansvärt hemsk bild, men tågresan var rolig. Här satt vi i Murjek och väntade på bussen har jag för mig.


På väg mot Skaite. Älskar den här bilden...


Se den blå himlen. Spegelblankt.. och en somrig Jennie.
       

Svamppaj och kräftor, vad mer än mmmums?


Kommentarer
Postat av: ylva

oj så härliga bilder! speciellt du med det blå i bakgrunden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback