när man fastnar.

Idag skulle vi ha besökt Löfsta slott och deras julmarknad med Theres. Men fick avboka...
Fick lite problem igår kväll, våran bil blev kvar i en lerig backe...
Det var så att Ante fick för sig att han ville kolla in ett ställe. Vi körde längs en grusväg, det var dimma, så vi såg inte hur det såg ut framför oss. Fanns ingenstans att vända, och helt plötsligt hade vi en lång mjuk backe framför oss. Tog det dåliga beslutet att fortsätta framåt. Tyvärr tog vägen slut och vi befann oss på en mjuk gräsåker, som lutade lätt nerför. Efter några försök till att ta oss uppför den 100 meter långa backen gav vi upp. Ringde mamma som fick skjutsa hem oss.
Så i morse var Ante iväg med mamma och en nisse med traktor, som drog upp våra bil. Pinsamt värre, men lär ha roligt åt det om ett tag misstänker jag.

Var måttligt road kan jag lova. Mitt humör är just nu inte på topp. Är inne på mitt tredje dygn utan socker. Helst skulle jag vilja kunna ta av mig huvudet, har sån fruktansvärd huvudvärk. Har insett att man är mer sockerberoende än vad man velat erkänna.

Lite smått besviken av att det inte blev någon julmarknad... Får leta upp en annan.


Kommentarer
Postat av: carro

hej vännen, kan inte du göra mig som läser genom feedreader en tjänst och ändra dina inställningar så jag kan läsa hela dina inlägg via min läsare? finns under rss inställningar. synd på bilen och julmarknaden! hoppas ni hittar nån annan. kram kram

2008-12-06 @ 14:47:15
Postat av: ylva

coolt att du lever utan socker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback