Städlista

Tänkte försöka med en ny grej. En städlista som det är tänkt att jag ska följa idag, tänkte storstäda lägenheten. Så allt eftersom rummen blir klara tänkte jag bocka av dem. Tveka inte att skälla lite på mig om inget rum blir avbockat. Bildbevis kommer till kvällen. Så då är det upp till bevis...


  • Kök - Ej klart
  • Vardagsrum - Ej klart
  • Badrum - På gång
  • Sovrum - KLART!
  • Hall - KLART!

Har precis kommit hem från poweyogan. Det var perfekt, precis vad jag behövde. Blev kanske inte riktigt så mycket fokus på andning som jag ville, hade fullt upp med att se hur man skulle göra. Men det kommer väl...
Blev därför en paus i städandet. Har inte riktigt gått så bra som jag hoppats, Joar har inte riktigt varit med på noterna. Han är inne i en riktig gnällperiod. Men lite har hänt åtminstonde, och dagen är ju inte över än...


Kommentarer
Postat av: ylva

pepp pepp! jag ska också städa idag!

Postat av: Lina

Hur går det för dig?

2008-12-03 @ 16:06:54
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback