pigg.

Ikväll har ett spiningpass avklarats. Och min rumpa gör så ont... kunde knappt sitta ner i slutet av passet. Måste göras om, men får vila bakdelen ett par dagar innan.
I morgon blir det step dance. Måste komma igång nu, sista bebiskilona.
Kände mig väldigt stel efteråt, funderar stark på att testa lite yoga, ett försök till lite mjukare och vigare kropp.
Efter att ha fått lite inspiration från Ylva och pratat med Lina och Anna i helgen, så borde jag testa igen. Anna är för övrigt, sjukt vig. Jag och Lina såg ut som två klumpiga sälar brevid henne, haha.

Annars händer inte mycket, pengabristen resulterar i tråkig fritid. Alla bor så långt bort, långt bort kostar pengar =(

Nu ska jag slappa framför tv:n med en mandarin, clementin eller satumas. Har verkligen inte den minsta aning om vad som är vad. =)
God kväll på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback