nu är alltid bäst.

Är ensam hemma, alldeles alldeles ensam. Konstigt...
Nu skulle man ha ett badkar, för då hade jag fyllt det med varmt vatten och en massa skum. Men nu har jag ju inget badkar, så får nöja mig med att vara ensam.

Om två dagar blir Joar 8 månader. Vet inte vart tiden tagit vägen.
Birgitta på bvc frågade hur det kändes att vara mamma? Om jag mår bra och trivs?
Det gör jag verkligen, alldeles underbart, men sa att nu när han blivit lite större så trivs jag ännu bättre. Man börjar lära sig, man förstår. Men det är väl så, man växer i rollen. När jag sa så, så förstod hon vad jag menade, och sa sa hon "vår bästa tid är nu" och det stämmer så bra. Alla stunder är de bästa, är så tacksam för dem allihop, egentligen ska man inte behöva rangordna dem.

Nu ska jag ta ett stort glas med Loka, hallon med grape. Verkligen supergod!

Kommentarer
Postat av: ylva

kram i din lycka!

2008-12-08 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback