julen.

Har visst inte blivit någon uppdatering på ett tag.
Har haft  fullt upp. Jobbat en del och sedan stressat runt.
Julafton blev trevlig, Joar fick en hel drös med julklappar. Så nu är leksaksförrådet påfyllt.. behövs inte mer fören nästa jul skulle jag tro. Tusen tack!


På juldagen var jag till norrköping med carro, vi träffades hemma hos Anna och Stefans vän i Skarphagen. Trevligt som tusan. Försökte få med Ante, vi hade till o med barnvakt för kvällen, men han valde att stanna hemma. Han hade varit uppe tidigt och jagat på morgonen så det är förståligt. Men han var snäll och kom och hämtade mig sen mitt i natten.


Igår kom Rebbeca och Mattias förbi, hemma på besök under julen. pratade massor och lekte med Joar, han var riktigt förtjust i Becca. han har annars börjat vara lite småblyg. Han fick en jättefin liten träbil, den har varit rikigt populär här idag.

Nu sitter jag och slappar framför datorn. Läser era bloggar och kollar vad alla andra har haft för sig...
Funderar på att åka och tvätta bilen. Har en gratistvätt i gds-hallen hos OKQ8... skulle behövas.

Nu, mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback