God Jul.

Dagarna har rullat på, har jobbat lite idag, systembolaget. 
Idag har jag skämts för att vara svensk, tänker inte gå in på detaljer, men vissa saker säger man inte, eller gör för den delen. Folk är galna, i julöl. Den tog slut snabbt, sen var folk en aning sura för att dom inte fick något, vi har ju bara haft julölen hemma i några veckor.

Nu ska jag ta en "spa" stund för mig själv. Mina fötter behöver det...

God Jul på er alla!
Vi ska fira hos min faster och hennes man i Skärblacka, det ligger några mil från Finspång. På juldagen ska jag sedan festa till det lite i Norrköping, är det någon som tänkt samma tanke så hör gärna av dig. Vore roligt att träffas!

Som sagt, God Jul!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe, du får berätta detaljerna om det där "vissa saker säger man inte" någon dag!

2009-01-11 @ 07:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback