dålig.

Idag har inte varit någon bra dag. Har inte mått bra alls. Började med att jag skulle till gymet med pappa, åkte dit, men klarade knappt av att göra någonting. Växlade mellan att svettas och frysa... kände mig svimfärdig. Sedan följde jag och Joar med mor och far hem. Joar fick leka med morfars rullstol medan jag fick sova någon timma. Fy, vilken dag. Känns inte så mycket bättre nu heller... är matt i hela kroppen. Allt känns jobbigt.
Blir ju inte bättre av att jag inte får äta socker, har sett en stor påse med lösviktsgodis framför mig hela dagen... SALTLAKRIS! 
I morgon är det en hel vecka sedan jag åt socker. Sjukt bra gjort av mig, är faktiskt stolt över mig själv.

Orkar verkligen inte göra det där Becca, men du kan få en fin länk från det här inlägget! Så, jag rekommenderar att ni tittar in på min vän
Rebeccas blogg, där hittar ni allt från vardagsmys till julpyssel.

Kommentarer
Postat av: ylva

grymt impad av att du är sockerfri! jag vill också! hur gör man?? får du äta torkad frukt och sånt? skicka några tips så sätter jag igång på stört!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback