bok.

Har försökt sova, går inte. Joar är sjuk, sover oroligt. Han får ligga mellan oss, han ser ut som en liten docka. Han är så fin, den finaste man kan tänka sig. Älskar mitt lilla troll, över allt annat. Vilkorslöst...

Sockeravvänjningen har faktiskt gått bra. I helgen har jag dock fuskat lite, men inte något mycket. Blev lite fika när syster och karl var här. Mår bättre, men ibland blir det riktigt stort sockersug. Men det är väl bara att fortsätta. Har ju inget att förlora.

Har läst ut en bok precis, "Dödgrävarens dotter" av Joyce Carol Oates. Den var bra, lite små seg ibland. Men bra. Men som vanligt blir jag lite små irriterad över "dåliga" slut. Såna slut som liksom lämnar mer frågor än svar. Nu ska jag bara får tag på någon mer bok att läsa, tror jag ska hitta en riktigt lättläst kärleksroman, det var länge sedan. En med lyckligt slut, tips är alltid välkomna!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: ylva

vi fick plusgrader idag, så kanske kylan har krupit söderut...? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback