duktig?

Blev en långpromenad ikväll, istället för en runda på löpbandet. Frisk luft rensar huvudet från malande tankar. Vovve, mamma, pappa och bebis vandrade runt gron (lillen hängde på pappas mage). Riktigt skönt, tog oss lite längre än planerat, blev tre stopp på vägen. Gick förbi utanför Ante´s chefs hus, han höll på ute så blev kvar där och pratade en stund. Sedan hade mamma och pappas granne vinprovar kväll, blev dit ropade. Blev även kvar där en stund. Sedan var det dags för en måltid och ny blöja innan vi kunde fortsätta hemåt, men nu uppgraderade vi oss till barnvagn istället för bärsele. Men tillslut kom vi hem! Kollade på hitta.se, 8 km ganska exakt från oss och runt. Borde ta 1 ½ timma... tog oss 2 ½. Men det var ju trevligt!

Borde sova, men har lite svårt för det... Jag måste sluta få dåligt samvete..

Ska träffa Sandra i morgon, ska ändå in och handla lite i stan... Måste införskaffa ett par nya träningsbyxor. Hade helt glömt bort det gigantiska hålet i mina. Förstår inte att varför jag inte kastade dem när vi flyttade? Men allt ska man väl inte förstå. H&M borde väl ha nåt, eller någon annan som har nåt tips? Måste nog ha någon ny tröja också.. kan vara bra att ha fler, så slipper man tvätta efter varje gång. Har av någon anledning knappt några gamla t-shirts kvar. Dom verkar jag inte ha haft nåt problem med att slänga.

Nä, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback