rullar vidare.

Nu är Skellefteå avklarat och lagt bakom oss för denna gången. Trevligt att få träffa Emma, tyvärr var ju inte Arvid och Tuna hemma. Ante hade turen att få avnjuta deras sällskap i jaktstugan. Bilder kommer dyka upp så fort vi tagit oss ner till Östergötland igen.
Just nu är vi på Carlshem hos Antes mamma. Hon jobbar så vi njuter av att det regnar och att jag slipper lämna lägenheten. Funderar på att ta mig ner på stan och handla lunch på subway. Hur gott som helst... måste passa på.

Har funderat en del på framtiden, och vad jag vill göra. Har tittat lite på studiemöjligheterna. Kanske borde boka tid med en studievägledare. Måste förmodligen ordna till mitt ig i matte innan det är tal om att komma in på det program jag är lite sugen på. Men borde inte vara något problem när det bara är en kurs. Måste fundera vidare...

Imorgon kommer Ante ner till Umeå och gör oss sällskap. Ska bli skönt att få "hem" han, saknar honom. Till o med våran lilla Tova. Får se om det bär av söderut på måndag eller om det blir tisdag. 10 timmars bilresa, men vad gör man inte för familjen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback