rapport från norr.

Framme i Kalix efter ett dygn på vägarna (sov paus i Umeå inräknat). E4:an för att vara mer exakt. Nästan så långt det går att komma. Enbart ett par mil kvar till Haparanda... Får se om vi tar en tripp till Ikea.

Ante och Birger (Antes farbror) åkte iväg till jaktstugan vid lunch idag. Kvar blev jag och Joar. Har spenderat dagen hos gammelfarmor och gammelfarfar... sedan blev det köttsoppa hos farfar och Åsa. Trevlig dag, tagit det lungt. Joar har varit riktigt snäll. Nu har han somnat i bäddsoffan här hos Birger där vi ska spendera nätterna tills vi åker vidare ner till Skellefteå för att vara med Emma ett dygn. Det ser vi fram emot!

Funderar på att lägga mig brevid lillen och läsa min bok, sällan man har tid eller ro att läsa. Kanske skulle ta och skära upp min mango och sedan krypa ner brevid mitt pyre. Finns det något mysigare? Hittar jag en usbsladd som passar min kamera så kanske det till och med kommer någon bild. Men lovar inget än...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Becca

Härligt med en liten tripp norröver! Hoppas ni har det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback