nu eller aldrig.

Stora städdagen idag. Nu är det verkligen dags att ta i med hårdhandskarna. Är riktigt less på saker som inte har någon plats. Nu jäklar får det vara nog. Måste organisera om städskåpet också. Frågan är bara vart man ska börja =) Sitter här och samlar kraft... ska välja ut lite bra "städ musik". Eller så lyssnar jag bara på webbradio, det skulle ju faktiskt fungera det med.

Nu får jag inte hitta fler ursäkter... Joar är til och med på visit hos mormor så att jag kan kavla upp ärmarna ordentligt!
Fråga mig hur det har gått sen ;)

Kommentarer
Postat av: Ella

dela med dig av din energi ;) hihi...



Postat av: Becca

så nu är det rent och fint hemma hos er?

2008-08-11 @ 20:54:03
URL: http://mrsernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback