invigning.

Började lördagen med tre olika träningspass, 20 min var, på nya "arena grosvad". Step bas, body pump och core boll. Step var som det vanliga jag brukar gå på, inga direkt nyheter, men dock lika kul. Sedan blev det body pump, och som vanligt så dyker det upp muskler som jag verkligen inte brukar använda mig av. Men nyttigt som tusan, speciellt för mig som inte gillar att styrketräna. Det är ett väldigt bra altenativ. Sedan det roligaste, core boll. En stor boll, som man gör övningar på. Helt klart det roligaste och det som gav mest skratt. Tror också att alla såg lika roliga ut. Det var faktiskt ganska jobbigt, eller ganska är en underdrift, det var jobbigt!
Bara de kan se till att öka passen så blir jag helt klart nöjd med vad de har att erbjuda. Jag är redan såld... blir ett medlemskap!

I morgon måndag har syster och Jenny planerat att vi ska testa vattengympa. Ska leta fram en bikini som jag får plats i o sen är det väl bara att följa med. Man vill ju inte vara sämre än dem =)

Lägenheten har fortfarande inte blivit städad. Får se när jag orkar... "jag"(?)

Joar växer och växer, nu har vi kommit igång med smakportionerna av gröt. Han verkar riktigt förtjust, gapar efter mer när han smaskat i sig en sked. Tar det försiktigt nu i början, sen får han väl äta tills han inte vill ha mer.

Nu ska jag fortsätta med att göra absolut ingenting.


Kommentarer
Postat av: Becca

Skönt att komma igång med träningen. Det ska jag också göra... måste bara hitta någonstans att träna först!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback