En vecka.

En hel vecka har gått sen han kom. En hel vecka... min lilla filidutt. Just nu ligger Joar och Ante i sängen och sussar. Passar på att städa upp lite. Skönast så... =) Kommer lite besök, och kan ju vara trevligt om det inte ser allt för stökigt ut. Bästa av allt är uppdelningen av städandet, faktiskt. Jag avskyr att dammsuga och skura golv. Något som Ante faktiskt föredrar.. framför toalett städning, diskning och allmänt plocka ordning =)

Närmsta tiden är nog inte speciellt spännande, inte ur andras ögon åtminstonde. Själv njuter jag av varje sekund, sovande som vaken. Han är lika söt hela tiden. Har haft ganska tur med att han inte varit så kinkig. "peppar peppar..."

Eftersom jag är så stolt, så kommer här ännu en bild... =) ps. tycker han är så lik Ante på den här bildenimage37

Kommentarer
Postat av: Becca

Han är så himla söt, eran lilla prins!
Ser fran emot att träffa honom! Skönt att höra att allting går bra för er.

Postat av: Lina

Sååå söt! Är så glad. STOR kram

2008-04-17 @ 10:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback