rund.

måndags morgon, pissväder, riktigt pissväder... riktigt fuktigt och äckligt ute. En dag som mitt hår inte uppskattar alls.. Idag ska det bli en resa in till pappa i Linköping, och en tur på ikea. Behöver lite förvaringslådor till våra nya hyllor. Hittar säkert någonting annan kul också, brukar inte gå att undvika =)
Tänkte även ta tag i simmningen, måste bara få tag i en bikini som passar. Har växt på diverse hörn och kanter av kroppen. Tyvärr är det ju inte rätt årstid att inhandla den sortens klädesplagg. Men någon full liten (stor kanske?) sak ska jag nog kunna hitta.

Åt en riktigt god middag hemma hos Sandra igår, blev en tjejmiddag utan barn. inte för att det gör mig något, hann se underverket innan pappa Jonny for iväg med henne på äventyr. Växer så det knakar!! Tusen tack Ella för pärlorna, det har börjat rycka lite i min pärlnärv igen faktiskt, har inte riktigt tagit mig tid till det där.. =/

Mår alldeles förträffligt annars, har varit sämre så att säga. Börjar kunna njuta riktigt ordentligt.

Har tyvärr inte kunnat lägga in några nya bilder eller så, min kamera har precis lägligt bestämmt sig för att krångla, måste se om det är minneskortet eller om det är kameran som är knasig, den vill helt enkelt inte lämna ifrån sig bilderna man tagit, har väl fått för sig att den har äganderätt. ;-P

Nää du berit, nu måste jag äta lite frukost och sedan försöka ta oss iväg =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ah.. skulle också behöva börja simma eller nåt..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback