nya krafter.

Har inte mått riktigt på topp senaste två månaderna, känns som om jag ligger efter med det mesta. eller jag och jag, om jag inte har helt fel, så är vi två som bor här. =) Har lyckats lokalisera dammsugaren och hittat startknappen, även en sväng med moppen är avklarad, väntar just nu på att det ska torka. Funderar på vilket rum jag ska fortsätta med, och vilket jag ska lämna till min andra hälft =) lutar åt att han ska få fixa iordning i förrådet, behöver bättre plats därinne =)

Min älskling är något alldeles fruktansvärt uttråkad, hon ligger och ser på mig med riktiga valpögon som säger att jag är en hemsk person som inte låter henne vara i hallen =) tunga suckar kommer från henne med jämna mellanrum. Skäms på mig! =P

nu blir det köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback