höst höst.

Precis som jag är min lilla älskling rastlös. Borde bara sjunka så långt ner i soffan som det bara går, men får ingen ro. Tror att Tova känner av det också... Har jobbat 10 dagar i rad, kan inte riktigt slappna av.

Ante´s mamma har sytt helt otroligt fina gardiner till vårat gigantiskt stora vardagsrums fönster. Är tvungen att ha tre panellängder för att det inte ska se för tomt ut. Ska se till o få upp dem nu ikväll, så jag får njuta av härligheten.

Måste sluta äta så mycket sött, det är inte bra för min kropp, måste ändra mina matvanor, om man bara vore sugen på nåt mer nyttigt! Men det blir väl bättre, hoppas jag. Har slutit en pakt med mig själv, ska nog gå att hålla.

Vill ha något roligt att se fram emot, men det känns som om hösten kommer bli lååång och mörk, vare sig jag vill eller inte. Vill ha mer mys i höstmörkret! Saknar alla hemma, har sjukt mycket hemlängtan mellanåt, inte så att jag vantrivs här, men känns som jag är så långt borta från så många. Skulle inte ens tänka tanken att lämna Ante här, inte alls så. Men, ja men.

Önskar jag kunde lägga ut lika fina bilder som becca, men de går ju inte. har inget fiiint att ta bild på haha. Sparar pengar till nästa vår, då ska det inredas!!

Yrar o yrar.

Lillasyster letar barnvagn för fullt, gu så mysigt. o vilken underbar mage hon har, sådär vacker, som bara gravida kan vara =) önskar man kunde lysa lika mycket =)

Nu blir det ett försök till avslappning i soffan med en stor hund som tror sig vara papillon liten =)

Kommentarer
Postat av: Becca

Men gumman du kommer också lysa sådär härligt sen också :)
Du har säkert massa fint att lägga ut bilder på!!

Postat av: Anonym

Miss U! Får ja komma o hälsa på dig i höst ngn gång?
Kramar

2007-10-15 @ 13:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback