Tisdag.

Tisdagen är snart slut, för denna gång. Har inte gjort så mycket vettigt alls faktiskt, men tänkte använda någon timma av de återstående till att städa. Kommer med största sannolikhet att åka upp till Kalix i morgon kväll, och det kan vara skönt att komma hem till en städad lägenhet.

Tova växer och växer, det är riktigt spännande att se hur fort det faktiskt går. Har tyvärr inga nya bilder som jag kan lägga upp. Kan se om jag orkar ta några nya under kvällen, så kanske det dyker upp lite senare.

Pratade med Sandra igår, och snart är det dags, har inte riktigt förståt det hela eftersom jag knappt hunnit se henne alls under de senaste nio månaderna, men bildbevis finns =)

Solen har försvunnit från Umeå de senaste dagarna, har varit grått o trist, men såg en vädersändning som visade på fint väder i slutet på veckan, åtminstonde i Kalixtrakten! Har även övertalat Ante till att ta en tripp till Haparanda och besöka Ikea, wihiii.. länge sen. Där kan man göra av med pengar! När jag ändå är inne på inredningsämnet så kan jag meddela intresserade att nu ska vi äntligen köpa oss en ordentlig säng! det ni, har haft en gigantisk dubbelsäng sen vi flyttade ihop, hans 105 säng och min 120 säng, och inte nog med det så har vi haft dem direkt på golvet. (varning för valpinvation!)

Annars, jaa, vet inte riktigt. Går o drar fötterna efter mig när jag inte jobbar, de flesta jag känner är ganska upptagna för tillfället, studierna är ju inte riktigt 8-16 precis, och snart ska deras C- respektive D- uppsatser in. Är inte det minsta avundsjuk! =)

Nu ska jag väcka Ante och tvinga han till att städa toan, det är verkligen hans tur!

Tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback