tiden rinner iväg.

Har varit lite dålig på att uppdatera. Det har inte hänt sådär jätte mycket.. mest varit hemma med lillskit. Har dock hunnit med lite jobbande på OKQ8 och hotellet. Annars flyter det på, Ante har börjat plugga, så numera har vi samma dygnsrytm vilket är helt underbart.

Tova växer som bara den! Hon har gått upp nästan tre kilo sen vi fick hon, o blivit mycket stadigare på benen.
Är helt trollbunden av henne, man kan inte annat än le när man har henne omkring sig.

Annars väntar jag mest på sommaren, att få börja jobba o komma hem och träffa Sandras bebis (borde komma till världen vilken dag som helst nu) och umgås med vännerna där hemma!
Björkarna här har börjat få knoppar på grenarna, njuter för fullt, nu är det verkligen inte länge kvar!

Nu vaknade lillan, måste ut o kissa.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lina Stigell =)

Ojoj vilken liten sötnos ni har skaffat er! Förlåt min vän att jag är så dålig på att höra av mig! Kramar om

2007-05-14 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback