inte alls så farligt.

vilken härlig söndag! Inte bakis och solen skiner.. är det inte härligt så säg. Har precis avslutat en löprunda som gick långt bättre än vad jag kunnat ana. Sprang hela spåret på 3,5 km, och det är inte vilket spår som helst utan det innehåller en hel del mördarbackar kan jag lova, tror jag lyckades räkna till 4-5 st. (Man märker dem av någon konstig anledning mycket mer när man springer, än när man promenerar) Kändes helt underbart med tanke på att jag knappt rört på mig på över två månader. Känns inte alls lika jobbigt att komma igång igen.

Ska fortsätta denna söndag med att städa lägenheten, ska även bakas lite tårta. Hade turen att få en hel del bullar av Antes farmor, och sockerkaka har jag sedan tidigare.

tjaao

Kommentarer
Postat av: Becca

Blir det en massa kalasande imorgon nu då? Ha en riktigt bra födelsedag!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback