vår?

Än har inte våren kommit till Umeå, men slasket har hittat hit. Det är fortfarande relativt kallt i marken, så snön ligger kvar ganska bra, men vägarna är alldeles moddiga. usch..

Vad händer o sker då? Ja, bra fråga. Det trallar på ganska bra, har hänt lite spännande saker, men det vill jag inte uttala mig om mer om än. Fortsättning följer... hihi

Har haft en otroligt skön vecka, inte jobbat mycket alls, både bra och dåligt =) Men någon dag så löser sig det och allt faller på plats! det är jag övertygad om! Har sökt lite jobb här och var, får se om man får napp framöver. Bäst går det nog om man fortsätter att vara positiv!

Har haft en period av hemlängtan, men det har gått över. (längtar självklart alltid hem till mina vänner) Vet att det inte är för alltid! =)

jaa jaa, vore roligt om ni hör av er ibland!
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Madelene

hahaa ja våren är nog här nu. iaf idag! leer :D sköönt puss syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback