som det ska vara.

Dagen började ganska dåligt, vaknade på fel sida, och när jag efter mycket om och men var på väg mot bussen upptäckte jag att min plånbok (börs, som de så fint heter här uppe) var spårlöst försvunnen! Eftersom jag bara hade några minuter tills bussen skulle gå så letade jag fram en tjuga ur Antes jacka och sprang iväg. Hann inte tänka så mycket på det hela. Väl på jobbet fick jag via telefonkontakt med Ante veta att den var verkligen spårlöst försvunnen. Den var varken i Antes mammas bil (vilken vi hade lånat igår) eller i våran! Gick hela dagen på jobbet och klurade på var f*pip*n jag hade lagt den. Tog mig hem och började leta, men nej, ingen bööörs någonstans.
Kontokort, körkort, IKSUkort och alla andra hundratals kort man har i den där förbaskade saken måste ersättas! Vissa inte helt gratis, tyvärr... men som tur var, när jag var som suras/argast/irritead så piper det i mobilen och Ante meddelar att hans mamma hittat den! Tack o lov! Ett bekymmer mindre i min annars ganska snurriga och röriga värld. slutet gott, allting gott (??)

På måndag kommer mamma och pappa upp, ska bli så kul att få visa dem hur vi bor och hur vi har det. Tur i oturen ser det även ut som om jag inte behöver jobba så mycket nästa vecka heller, det är bra.

Igår var en mysig dag, småkrabater. så små, så små...

tjaao!

Kommentarer
Postat av: Becca

Hejdu....
Det känns som vi aldrig har tid att vara på skype samtidigt eller hur? Vi får boka in en tid så att både kan då... :)
bra att veta att allt är på topp med dig iallafall :)
Här nere i Småland är det just nu regnigt och blåsigt men våren tittar som tur var fram lite då och då.
Nu ska jag nog ta och sova.
Övningskörning i helgen!
Saknar dig !
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback