trasig skrivare.

Så var det måndag igen, tråkig måndag.
Är riktigt less på att inte ha någonting ordentligt att göra, att bara få veta att man ska jobba några timmar innan. Det gör mig stressad, kan aldrig riktigt slappna av. Hatar det...
Försöker söka jobb, men det är ganska svårt när man inte har tillgång till en skrivare. Ursäkter, ursäkter... kanske. Men jag föredrar att skriva olika sorters CV beroende på vad jag söker för jobb... så det blir en hel del olika papper. Maria har varit snäll o lånat ut sin skrivare ibland, eftersom arbetsförmedlingen inte låter mig ta med en cd-skiva eller diskett för att sedan skriva ut från, man får bara skriva ut det cv man har hos dem, det där hundra sidors cv´t som inte en jävel läser...
Jahopp, så sitter man där igen, ytteligare ett par jobb man vill söka. Vill att det ska vara smidigt..
kanske måste köpa en skrivare...
kanske.
ska kolla vad de kostar.
nu.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback